, Amortyzatory do VW golf2 

Amortyzatory do VW golf2

Czytasz posty wyszukane dla zapytania: Amortyzatory do VW golf2




Temat: PODUSZKI MC PEARSONÓW VW GOLF 2/3 WZMOCNIONE
http://moto.allegro.pl/it...nione_nowe.html

Przedmiotem aukcji jest komplet poduszek mc pearsonów na przednie amortyzatory, przeznaczonych do :

VW Golf 2 / Golf 3

Opis produktu:

- wzmocnione poduszki, idealne do sportowych zawieszeń jak i zawieszeń seryjnych

- renomowanej niemieckiej firmy

- znakomitej jakości

Zestaw zawiera:





Temat: Golfer by stekol
Siemanko, moim pierwszym i obecnym wozidelkiem jest Vw Golf trzeciej generacji, auto dostalem od rodziców na 18ste urodziny. A oto krótki :D opis mojej fury:

VW Golf MK3 w wersji GL
rok produkcji: 1993
silnik: 1.6 ABU +Gaz :)
wyposażenie: elekryczne lusterka, wspomaganie, centralny zamek z pilota, alarm, oryginalnie lekkozielone szybki(wszystkie), lakier metalik i takie tam pierdoły jak to w GL :D

W Golferze przeprowadzone zostały pewne modyfikacje m.in.:
+ sportowe zawieszenie KONI (amortyzatory i spreżyny) przód -80mm, tył -60mm
+ alufelgi BORBET 15" z oponkami przód DUNLOP 195/50/15, tył FULDA 205/50/15
+ bębny i zaciski pomalowane na czerwono
+ grill bez emblematu firmy JOM
+ dokładka zderzaka przedniego z Golfa VR6
+ ciemne kierunkowskazy boczne HELLA
+ ciemne blendy w zderzaku przednim
+ ciemne przednie kierunkowskazy
+ CB radio
+ wnetrze oświetlone na niebiesko
+ skórzano-aluminiowa dźwignia zmiany biegów

W Golferze będą zmienione jeszcze m.in.:
+ vento front
+ lampy przód z kierunkowskazami zrobione na "smoked"
+ lampy tylne ciemne z golfa GTI lub HELLA BLACK MAGIC
+ poszerzone nadkola przód i tył
+ gwintowane zawieszenie
+ felgi z rantem z oponkami 195/45/15
+ tłumik
+ tylna klapa z lekko zasłoniętą tablicą
i zobaczymy co jeszcze mi przyjdzie do głowy :D

Auto można zobaczyć i komentować na stronie:
http://www.polskajazda.pl...agen/Golf/57126

Pozdrawiam wszystkich :D





Temat: twardsze zawieszenie


Jesli chcesz tylko twardziej to wymien same amortyzatory i tu najlepsze
beda Bilstain'y. Jak chcesz tez obnizyc i utwardzic to wymien zarowno
amortyzatory jak i sprezyny na progresywne.
Komplet sprezyn H&R i amortyzatorow Bilstein to wydatek z robocizna
jakis 2500 zl.


Dzieki z info choc tel. lub adres by sie przydal...


| ***VW GOLF III 2.0 GTI '94***

A do klubu Golfa to nie laska zajrzec i zapytac?
Tam wszystko wiedza w tym temacie jesli chodzi o Golfy.

Piotrek


Auto mam od trzech tygodni nie zdazylem dojechac.....8-)))

Pozdrowienia
Jaro

***VW GOLF III 2.0 GTI '94***





Temat: czy alfy faktycznie wymagaja takiego wkladu finansowego
Tak przykładowo z moim poprzednim autem tak wygląda zestawienie cen części:

PIASTA ŁOŻYSKO ALFA ROMEO 156 - SKF Kup Teraz! 260,00 zł

ŁOŻYSKO KOŁA Z PIASTĄ HYUNDAI COUPE - KANACO Kup Teraz! 235,00 zł

AMORTYZATOR HYUNDAI LANTRA COUPE MONROE przód Kup Teraz! 205,00 z

Amortyzator Alfa Romeo 156 MONROE przód GWAR. FV. Kup Teraz! 299,00 z

Ja tam nie widzę kolosalnej różnicy. No chyba, że weźniemy do porównania golfa 2 i 3, to amorka dostaniemy za 100-150zl. Ale już golf 4 :
AMORTYZATORY MONROE BORA GOLF IV BEETLE A3 PRZÓD (197 pkt.) Kup Teraz! 394,00 zł

ŁOŻYSKO SKF SKODA OCTAVIA VW GOLF IV AUDI A3 Kup Teraz! 180,00 zł

Problem w tym że w takich golfach nie montuje się dobrych części a najtańsze zamienniki po 100zl góra. Efekt jest taki, że ta część żyje góra rok-dwa i kolejna wymiana! A tych części jest dużo i tak co chwile coś nowego wychodzi. Miałem golfa to wiem. Do tego jeździ się nim jak taczką z gnojem. Nie wygląda fajnie taka totalna masówka. Serwisowanie każdego auta jest zbliżone. Jak auto jeździ na droższych częściach, to od razu przekłada się to na ich jakość. I jak tak się zastanowić to zakup dwóch tanich łożysk razem z wymianą wyjdzie drożej niż kupno jednego dobrego co pojeździ pewnie kilkakrotnie dłużej od złomu.

Tak samo drogie świece.. Sory ale w alfie świeczki starczają nawet na 100tyś km!! A w innych autach padają po 20tyś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Myślę, że trzeba zobaczyć ile kosztuje 5 kompletów świec z wymianą w porównaniu do jednego kompletu w alfie? I teraz pytanie czy oby na pewno są takie drogie?



Temat: Amortyzatory
a jakie amortyzatory sa fabrycznie zakladane w vw ?
dwa lata to calkiem niezle , 40 km tak sobie
a ile teraz daja gwarancjii na te amortyzatory ?

MAciej


| Posuadam VW Golf I Cabrio rok prod 1992 , zamierzam kupic do niego nowe
| amortyzatowry - przod , myslalem nad firma Kayaba, co o tym sadzicie

Sam nie wiem co mam o tym sadzic, bo wiekszosc je chwali, ale faktem jest,
ze moje dwa przednie padly kilka dni temu. Konkretnie z jednego uszedl caly
olej a drugi zaczal puszczac. Nie wytrzymaly nawet dwoch lat (40 kkm). Co
prawda sa jeszcze na gwarancji, ale za wymiane, nowe odboje, ustawienie
zbieznosci, stracony czas i nerwy nikt mi kasy nie zwroci. W kazdym razie ja
juz ich nie kupie.

Pozdrawiam
Andrzej
_______________
Audi 80 1,8 S 1991






Temat: VW GOLF II 1,6 GT Z INSTALACJA GAZOWA ZA 12.000 PLN !!!
Sprzedam VW Golf II 1,6 GT, 89r, Przebieg 150 tys/km, Nowa Instalacja
Gazowa  na gwarancji, Czarny, Trzydzwiowy, Szyber dach, Szerokie zdezaki,
ALU FELGI 15" ZENDER z kompletem nowych niskoprofilowych opon , Dodatkowy
komplet kol, Auto alarm, Imobilaizer z odcieciem paliwa, Nowe zawieszenie
przod i tyl(nowe amortyzatory, sprezyny), Sportowa kierownica i dzwignia
zmiany biegow, Sportowy wydech, Halogeny, Siedzenia kubelkowe, Pierwszy
wlasciciel
w polsce, Atrakcyjny sportowy wyglad, Pelna dokumentacja od powstania
samochodu.

ZDJECIA SAMOCHODU MOGE PRZESLAC   E-MAILEM.

CENA : 12.000 PLN

 Do nabycia w Gdyni

 Tel: 0602 / 823 - 653;  058 / 665-40-51





Temat: VW GOLF II 1,6 GT Z INSTALACJA GAZOWA ZA 12.000 PLN !!!
 Sprzedam VW Golf II 1,6 GT, 89r, Przebieg 150 tys/km, Nowa Instalacja
 Gazowa  na gwarancji, Czarny, Trzydzwiowy, Szyber dach, Szerokie zdezaki,
 ALU FELGI 15" ZENDER z kompletem nowych niskoprofilowych opon , Dodatkowy
 komplet kol, Auto alarm, Imobilaizer z odcieciem paliwa, Nowe zawieszenie
 przod i tyl(nowe amortyzatory, sprezyny), Sportowa kierownica i dzwignia
 zmiany biegow, Sportowy wydech, Halogeny, Siedzenia kubelkowe, Pierwszy
 wlasciciel  w polsce, Atrakcyjny sportowy wyglad, Pelna dokumentacja od
powstania
 samochodu.

 ZDJECIA SAMOCHODU MOGE PRZESLAC   E-MAILEM.

 CENA : 12.000 PLN

 Do nabycia w Gdyni

 Tel: 0602 / 823 - 653;  058 / 665-40-51





Temat: Rdza na silniku - vw golf II

Oglądalem wczoraj autko vw golf II  GL 1.8, 1998r, 161 tys.km w niezlym
stanie (+ el.szyby i lusterka, komputer, welur) i to wszystko za 7200 zł.


Cena dość wysoka, ale wersja GL była niezła. Koniecznie sprawdź
amortyzatory, łożyska (czy nie buczy z tyłu  podczas jazdy) i czy Ci z tyłu
nie "lupoce" zawieszenie, a takze czy silnik pali rowno i na wszystkich
garach.  Ja kupilem troche w ciemno od "dobrego" znajomego, no i na
dzien-dobry musialem wlozyc prawie 1500 zl, zwroc uwage na to - bo kupisz za
7200 a potem wyjdzie Ci 8700 i klopoty.


Zaniepokoila mnie tylko jedna rzecz: Na bloku silnika i pokrywie zaworów
byl
dosyc silny nalot z rdzy.
Czy to jest normalne zjawisko jak na 14 letniego golfa, czy raczej jest to
podejrzane.


Sądzę że norma, mój 91 też tak ma....i jeździ znakomicie.





Temat: VW Golf 2
Kuzyn sprzedaje tekie cos:
Volkswagen Golf 2,niebieski 1800 GT, przebieg okolo 180 000 km, rok
1991 Przeprowadzony tuning optyczny i wewnetrzyny. Nowe zawieszenie
4x nowe amortyzatory gazowe Sachs, 4x nowe sprezyny Ventura.Nowe
przeguby i wahacze. Strumienica , wydech Ulter. Planowana glowica
silnika , szlifowane kanaly dolotowe , stozkowy filtr powietrza (King
Dragon). Zaspawana klapa bagaznika , jedna wycieraczka przednia ,
nakladki na pedaly (OMP), wspomaganie kierownicy, centralny zamek z
pilotem, alarm, nowa tapicerka wnetrza.
Samochód 2lata w Polsce
Bardzo atrakcyjny wyglad.
Cena 14500 zl do negocjacji.
Wiecej szczegolow 502588819, lokalizacja Rzeszow.



Temat: VW GOLF II 1,6 GT Z INSTALACJA GAZOWA ZA 12.000 PLN !!!
Jesli nie zrobi Ci to klopotu to prosze o fotki tej maszynki mozliwe ze byl
bym wstepnie zainteresowany


Sprzedam VW Golf II 1,6 GT, 89r, Przebieg 150 tys/km, Nowa Instalacja
Gazowa  na gwarancji, Czarny, Trzydzwiowy, Szyber dach, Szerokie zdezaki,
ALU FELGI 15" ZENDER z kompletem nowych niskoprofilowych opon , Dodatkowy
komplet kol, Auto alarm, Imobilaizer z odcieciem paliwa, Nowe zawieszenie
przod i tyl(nowe amortyzatory, sprezyny), Sportowa kierownica i dzwignia
zmiany biegow, Sportowy wydech, Halogeny, Siedzenia kubelkowe, Pierwszy
wlasciciel  w polsce, Atrakcyjny sportowy wyglad, Pelna dokumentacja od
powstania
samochodu.

ZDJECIA SAMOCHODU MOGE PRZESLAC   E-MAILEM.

CENA : 12.000 PLN

Do nabycia w Gdyni

Tel: 0602 / 823 - 653;  058 / 665-40-51

---

20 MB za darmo, szczegoly w [ http://poczta.onet.pl ]

Nowe opcje wyszukiwarki [ http://search.onet.pl ]


--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-misc-samochody
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-misc-samochody/





Temat: Venom24
Witam!

Jeszcze w tym tygodniu zainstalowany zostanie w naszym sklepie terminal do płatności kartą, którego domagało się wielu z naszych klientów. Z przyjemnością informujemy zatem, iż już od przyszłego tygodnia możliwe będą transakcję również z tą formą płatności.

Kolejne nowości w ofercie:
- oferta SPARCO (od kierownic po plecaki)
- felgi aluminiowe OZ Racing
- dystanse w niższych cenach
- zawieszenia gwintowane MTS-Technik VW Golf 6 / Scirocco (2008-)
- amortyzatory sportowe MTS-Technik VW Golf 5

Pozdrawiam,

Michał Smentoch
venom24.pl - już wkrótce stolicatuningu.pl




Temat: [b3] amortyzatory sportowe
witam, mam pytanie czy np do audi mozna wlozyc sportowe amortyzatory np z vw (golf, passat, bora, vento) do audi 1,8s 91r. jesli jest ta sama glugosc srednica itd? mozna zrobic cos takiego?



Temat: VW GOLF III GT - amortyzatory + spręzyny HELP!
Witam, jestem posiadaczem VW Golfa III GT 1,8 '94.
Poprzedni Własciciel tego pojazdu w przednim zawieszeniu skrocil sprezyny.
Poza wizualnym obnizeniem pojazdu fakt ten byl bardzo uciążliwy szczegolnie
na naszych drogach i progach ograniczajacych predkosc.
Postanowilem wiec wymienic zarowno sprezyny jaki i amortyzatory z przodu
samochodu.
Jednak trafilem nieszczesliwie na magika, ktory kupil czesci jaki i je
wymienial. Niestety gosciowi sie pomylilo
kupil amortyzatory gazowe (ponoc do GT i normalnej wersji sa takie same) ale
sprezyny zamiast do GT kupil do normalnej wersji 1.8.

Samochod po tej wymianie i ustawieniu geometrii kol zachowuje sie bardzo
dziwnie a najwieksza nieprawidlowoscia jest to ze przy skrecie
sprezyny te wydaja dziwne dzwieki (po prostu sie przesuwaja).
Nie jestem specem od aut ale z tego co sie orientuje to sprezyny do GT sa
krotsze i maja szersze zakonczenie
natomiast do zwyklej wersji sa na zakonczeniu zwezone.

Teraz pytanie z prosba o porade:
- czy amortyzatory do GT i normalnej wersji golfa sa takie same ...?
- czy jest mozliwe (i bezpieczne dla pojazdu) przerobienie tego tak aby
jednak te sprezyny pracowaly prawidlowo ...?
  ("magik" ktory spierdzielil pierwotna robote twierdzi ze wymieni tylko
"dekielki"  pasujace do normalnych sprezyn
   a ma je ponoc od Golfa I i bedzie po sprawie).

Z gory dzieki za wszelkie uwagi
jacek





Temat: twardsze zawieszenie


Drodzy Grupowicze chcialbym zmienic zawieszenie na twardsze. Czy sa jakies
strony w Inecie gdzie mozna by bylo "podejzec" rozne kombinacje (wymiana
sprezyn i amortyzatorow lub kompletne zawieszenie) i ich ceny??? /lub tel do
dobrego warsztatu ktory to robi w Warszawie/


Jesli chcesz tylko twardziej to wymien same amortyzatory i tu najlepsze
beda Bilstain'y. Jak chcesz tez obnizyc i utwardzic to wymien zarowno
amortyzatory jak i sprezyny na progresywne.
Komplet sprezyn H&R i amortyzatorow Bilstein to wydatek z robocizna
jakis 2500 zl.


***VW GOLF III 2.0 GTI '94***


A do klubu Golfa to nie laska zajrzec i zapytac?
Tam wszystko wiedza w tym temacie jesli chodzi o Golfy.

Piotrek





Temat: amorki
Witam,

Zauważyłem przy okazji wymiany opon na letnie ze przy prawym amortyzatorze
uszkodzeniu ulegla oslona i nastapil wyciek oleju (VW Golf IV variant) . Czy
w tej sytuacji konieczna jest wymiana, wiem ze mozna kupic sama oslone
amortyzatora ale czy to cos pomoze, skoro juz widac niewielki wyciek oleju?
Jeśli kupić to jakie? firmowe Sachsa, Kayaba czy jakies podrobki francuskie
tak mi powiedziano. Na ile producenci amortyzatorow daja gwarancje? Jakie sa
ceny szukalem w kilku sklepach w necie ale nie udalo mi sie odnalezc
cennikow? Moze polecicie jakis dobry sklep internetowy z amortyzatorami.
Jakich wogole szukac(gazowe,olejowe jednorurowe czy dwu) sprzedawcy roznie
mowia.Spotkalem sie z opinia ze na polskie drogi lepsze sa amortyzatory
olejowe czy to prawda?

Z góry dziekuje za pomoc





Temat: Golf 2
Witam,

Posiadam VW Golf 2 z 91 roku. Ma przejechane wg. licznika 201 tys km. Jest
to wersja 1.3 benzyna. Mam pytanie, odczuwam wrazenie ze samochod buja sie
po drodze jak pileczka ping-pongowa, z lewej na prawo. Zawieszenie bylo na
testach i wykazalo wszystko w porzadku. Dodam ze gdy szybko bym krecil
kierownica w lewo a pozniej od razu w prawo, nie za mocno to samochod jedzie
stabilnie prosto. Przeciez VW zawsze byly twarde, moj sie zrobil jakis
miekki. Dodam ze amortyzatory byly wymienieanie.





Temat: SPAM Sprzedam VW Golf II 1.6 GTD
Jak w temacie , od 7 lat w rodzinie, baaaardzo zadbany ! Jedzila nim kobieta
a ja go piescilem. Stan IDEALNY, Pali 4,5 -5,5 litr/ropy na 100 km,  75 KM -
ale jest lekki i baaaardzo dynamiczny na pewno mozna "zapiszczec" i objechac
kazde starsze autko 1.6 benz.

Rocznik 87 - skaladak 95 - wiadomo silnik przejechal osobno !

3 drzwiowy, czerwony !

Posiada:

Szyberdach - oryginalny
szyby atermiczne
Elaktryczne lusterka
Kubelkowe siedzenia, Instalacje radiowa na 4 glosniki 3 drozne Tonsil
+ RM
przebieg 192 tys - nie krecony ale jest wiecej, bo wymienialem obrotomierz -
roznica byla cos 6 - 7 tys km
Obrotomierz (taka sportowa wersja).
Felgi 14 VW

Wymienilem:

Amortyzatory przod i tyl (SACHS 2001)
Lozyska amortyzatorow i odboje
Poduszke silnika
Simmeringi na polosiach
Tarcze i klocki
Pasek rozrzadu i napinacz (ca 2 tys km temu)
Swiece zarowe BOSCH, weze wtryskow
Pasek klinowy
Nowy akumulator (2001)
Lakierowany 2 lata remu.
Do wymiany olej bo juz sie zbliza termin.
(koszt jakes 3500 )

Cenie autko 7500 PLN - do obejrzenia w Toruniu.

Simonto
www.simonto.republika.pl





Temat: twardsze zawieszenie


| Jesli chcesz tylko twardziej to wymien same amortyzatory i tu najlepsze
| beda Bilstain'y. Jak chcesz tez obnizyc i utwardzic to wymien zarowno
| amortyzatory jak i sprezyny na progresywne.
| Komplet sprezyn H&R i amortyzatorow Bilstein to wydatek z robocizna
| jakis 2500 zl.

Dzieki z info choc tel. lub adres by sie przydal...

| ***VW GOLF III 2.0 GTI '94***

| A do klubu Golfa to nie laska zajrzec i zapytac?
| Tam wszystko wiedza w tym temacie jesli chodzi o Golfy.

Auto mam od trzech tygodni nie zdazylem dojechac.....8-)))


Zajrzyj tam bo ich klub ma jakies znizki w warsztatach i firmach
tuningowych. Dadza namiary i powiedza co i jak.

Piotrek





Temat: [S] Zawieszenie sportowe H&R Cup-Kit
Mam do sprzedania fabrycznie nowe zawieszenie, renomowanej niemieckiej firmy H&R.
Nacisk osi przedniej do 980 kg. H&R Cup-Kit Zestawy Zawieszeń Sportowych.
Wysokiej jakości amortyzatory sportowe typu Cup-Kit doskonale uzupełniają zestawy sprężyn obniżających.
Oferują doskonały kompromis pomiędzy jazdą sportową i komfortową.
Obniżenie samochodu 55/40.

Pasuje do: Skoda Octavia I, Seat Leon, Toledo, VW Golf IV, Bora, Audi A3.

Cena: 1999zł
tel:502-609-613

http://www.allegro.pl/ite...da_vw_seat.html



Temat: Golf 2


Witam,

Posiadam VW Golf 2 z 91 roku. Ma przejechane wg. licznika 201 tys km. Jest
to wersja 1.3 benzyna. Mam pytanie, odczuwam wrazenie ze samochod buja sie
po drodze jak pileczka ping-pongowa, z lewej na prawo. Zawieszenie bylo na
testach i wykazalo wszystko w porzadku. Dodam ze gdy szybko bym krecil
kierownica w lewo a pozniej od razu w prawo, nie za mocno to samochod
jedzie
stabilnie prosto. Przeciez VW zawsze byly twarde, moj sie zrobil jakis
miekki. Dodam ze amortyzatory byly wymienieanie.


Mysle ze to wina wlasnie wsadzenia jakichs zamiennikow kiepskiej
jakosci,podejrzewam sprezyny,zadne testy ci tego nie pokaza na
maszynie:(Zmien na poczatek sprezyny(cena ok.400-800zl)i kombinuj dalej
Pozdrufka
Kajman





Temat: Dlaczego golf odpada?



| Ja mam Nexie, ma 120kkm i też bez napraw, ale do części eksploatacyjnych
| musiałbym wliczyć
| klocki hamulcowe i amortyzatory, a dziś właśnie wymienię tłumik.
| A części też można kupić w takiej samej cenie jak do golfa - krajowej
tudzież
| zachodniej
| produkcji. Z japońcami jest podobnie, nie muszisz od razu kupować w
| autoryzowanym serwisie.

I dlatego Ty jesteś Nexiarzem (i taki pozostań, nie chcemy Cię w
Golfie!!!) a my
jeździmy autami innej marki. Kumasz? Pewno nie.....


Jak ja nie lubie fanatykow wszelkiej masci....
Pozdrówka
Wojtek

NORAND
VW GOLF GTI KLUB POLSKA
#003
http://www.golf.edunet.pl






Temat: Dlaczego golf odpada?


Ja mam Nexie, ma 120kkm i też bez napraw, ale do części eksploatacyjnych
musiałbym wliczyć
klocki hamulcowe i amortyzatory, a dziś właśnie wymienię tłumik.
A części też można kupić w takiej samej cenie jak do golfa - krajowej tudzież
zachodniej
produkcji. Z japońcami jest podobnie, nie muszisz od razu kupować w
autoryzowanym serwisie.


I dlatego Ty jesteś Nexiarzem (i taki pozostań, nie chcemy Cię w Golfie!!!) a my
jeździmy autami innej marki. Kumasz? Pewno nie.....

NORAND
VW GOLF GTI KLUB POLSKA
#003
http://www.golf.edunet.pl





Temat: [sprzedam] VW GOLF MK3 w stylu minima...
Witam,

do sprzedania ten Golf, którego DuroneK wypatrzył kiedyś na Starowiślnej w Krakowie :-)
Żeby poznać jego dane, wyposażenie itp., klikajcie tutaj

Wystawiłem mojego Golfiona w otomoto.pl, klikajcie tutaj żeby zobaczyć ogłoszenie.

Jest to bezwypadkowy samochodzik, w którego inwestowałem w ramach własnego projektu, chcąc wyróżnić go w stylu, który nazwałem "minima", czyli dyskretnie, ale z charakterem odświeżającym design na bardziej współczesny. Ocieńcie sami. Kto jest na bieżąco z car designem i modą wie, że kolor biały jest jednym z najmodniejszych w tym sezonie. Proszę, jak się dobrze składa ;-)

Z technicznych spraw od zakupu rok temu wymieniłem:
- tuleję tył;
- amortyzatory;
- sprężyny;
- rozrząd;
- olej i wszystkie filtry (po kupnie i dalej po ok 15 tyś. km);
- tarcze Brembo;
- klocki Ferodo.

Polecam!

Kontakt: 660-370-270 a gg: 426-15-14



Temat: Amortyzatory
zależy, gdzie i po czym jezdzisz...
generalnie juz dawno przestalem wierzyc w polskie czesci - a tym bardziej
amortyzatory!
lepiej dolozyc pare zlotych i kupic niemieckie lub japonskie

pzdr.
akcent
civic 1,4


Witam
Mam pytanie: Czy samochód może psuć amortyzatory? Obecne padły mi po 8
miesiącach a poprzednie po 1,5 roku- wyciekł olej a wczesniej zamarzła  w
nich woda (jakimś sposobem się tam dostała).
VW Golf II TYŁ
Dodam że za każdym razem była to polska produkcja






Temat: [SPRZEDAM] Amortyzatory GT Cupline
Witam,

Do sprzedania mam komplet amorków przednich GT Cupline. Są to amory o twardszej charakterystyce tłumienia i o skoku krótszym o 25 mm w porówaniu do serii.

Pasują do samochodów VW Golf II i III, VW Vento, VW Polo 6n, Seat Ibiza/Cordoba, Seat Toledo 1L/1M.

Idealne do zakładania wraz ze sportowymi sprężynami, poprawiają prowadzenie pojazdu w zakrętach i wybieranie nierówności.

Stan idealny, przejechały 2 tys. km od nowości.

Cena 160 zł.



Kontakt:
GG: 7191880
Tel. 792 328 564
e-mail, PW



Temat: Pytanie techniczne - Golf II - zawieszenie


Witam wszystkich!
Pisze chyba po raz drugi na liste wiec sie przedstawie - Marcin, jezdze na
zmiane Seicento i VW Golf II 91.
Choc widze po mailach ze jezdzicie raczej mlodszymi rocznikami, moze ktos
ma
doswiadczenie ze starymi VW Golfami II? Chodzi mi przede wszystkim o stuki
w
zawieszeniu z tylu - czy aby je wyeliminowac nalezy wymienic jakies
elementy
gumowe (np. tuleje wachaczy) ? Szczerze mowiac w Golfach jestem zielony -
i
nawet nie wiem czy takowe tam sa. Dodam ze mam wymienione sprezyny i
odbojniki, jest lepiej niz bylo ale nadal mi "lupie" na dziurach.


Czy amortyzatory sa dobrze dokrecone w ich gornym mocowaniu? Sprawdz to pod
takimi kapturkami na nadkolach w bagazniku. Moze jeszcze stukac wyrobiony
silentblok w wachaczu albo lozyska w kolach. Zuzyte lozyska beda sie tez
objawiac jako wycie zmieniajace ton razem ze zmiana predkosci.

Pozdrawiam,

yabba





Temat: Jaki samochod jeżeli nie niemiecki?


Owszem rozważam zakup Megane. Niepokoją mnie tylko opinie wśród znajomych,
że części do samochodów francuskich są relatywnie drogie.
hans1


Zmien znajomych :))

Albo zrob tak - wez sobie wypisz kilka czesci na kartce - przeguby przednie,
klocki hamulcowe komplet, tarcze hamulcowe komplet, wahacze, amortyzatory,
przejedz sie z ta kartka po serwisach Renault, Ford, Opel, VW, Fiat, niech
ci napisza ILE takie czesci kosztuja do odpowiednich samochodow, czyli
Renault Megane, Ford Focus, Opel Astra II, VW Golf IV, Fiat Bravo/Brava.
Bedziesz mial opinie niejako z pierwszej reki.

Jurand.





Temat: Amortyzatory


Mam pytanie: Czy samochód może psuć amortyzatory? Obecne padły mi po 8
miesiącach a poprzednie po 1,5 roku- wyciekł olej a wczesniej zamarzła  w
nich woda (jakimś sposobem się tam dostała).
VW Golf II TYŁ


Może masz za duże, za szerokie, zbytnio odsadzone felgi? Wtedy to raczej
pewne.





Temat: co wybrac?


no dobra, to jaki wiek jest "bezpieczny


IMHO "bezpiecznego wieku" w polsce niema!!mozesz kupic 125p z 78` i bedziesz
nim sie cieszyl wieki,mozesz tez kupic rocznego Mietka i bedziesz
dokladal...hmmm...taki mamy kraj :))


| Przy takich rocznikach to na pewno będziesz dokładać, np. sprzęgło,
| amortyzatory i inne elemnty zawieszenia.


no z tym to sie zgodze...choc w moim dolozylem tylko
amortyzatory(tyl),"troche" zawieszenia i weza do nagrzewnicy...troszke juz
sprzeglo sie "domaga" ale wyjezdze do konca :)
jesli bedziesz kupowal autko z kims kto sie na tym _dobrze_ zna, nie
przypalisz sie na pierwszego lepszego i uzbroisz w cierpliwosc to _na pewno_
"cos" trafisz :))


| 1. vw golf 91-92, najlepiej diesel
| 2. renault clio 93-95
| 3. renault 19 chamade 1400 93-94


z tych autek to w sumie wszystkie sa "podobne" maja wady i zalety...ja
chcialem D i takiego mam(dziennie robie 60-120km),moi rodzice maja
R19chamade i tez jest ok(czesci do zawiechy srednio ~2Xdrozsze niz do
golfa)...w R19 z silnikiem 1,4gaznik(cleon) spalanie _troszke_ zaduze (jak
dla mnie),a poza tym osiagi...no naprawde delikatnie! mowiac :(((na wtrysku
powinno byc lepiej :))





Temat: SPRZEDAM GOLF III Hatchback benzyna gaz
VW GOLF III 1.4
benzyna gaz
rok prod.: Luty 1994
przebieg: 172600
OC aktualne
przegląd do 20 kwietnia 2009
do Polski sprowadzony: kwiecien 2006
pełna dokumentacja
pojazd w ciągłej eksploatacji
w samochodzie nie palono papierosów

-wspomaganie
-elektryczny szyberdach
-fotel kierowcy z 3 stopniową regulacją
-regulowana kierownica
-sportowe sprzęgło SACHS
-tylne amortyzatory GT
-końcówka tłumika BIRAY
-podświetlany podnóżek kierowcy i pasażera
-podświetlane spryskiwacze
-podłokietnik z uchwytem na napoje
-podświetlana gałka zmiany biegów - 3 typy podświetlenia
-radio CD BLAUPUNKT
GAZ na gwarancji zamontowany 13.02.2008 z 3 stopniową centralką ( benzyna , benzyna-gaz , gaz )

GRATIS

Autoalarm+2 piloty - do montażu

kolor granatowy metalik, podświetlenie w kolorze lakieru (niebieski), piloty od autoalarmu także z niebieskimi diodami.

CENA DO UZGODNIENIA
tel: 510 109 213



Temat: sprzedam golf2
SPRZEDAM

VW Golf II, rok prod 1991, 1,6 benzyna,
katalizator, przebieg 125 tys. km(udokumentowany), wspomaganie kierownicy,
centralny zamek oraz alarm z pilota, szyberdach, immobiliser, felgi ze
stopów lekkich, nowe amortyzatory (gwarancja),nowe opony,komplet opon
zimowych z felgami, radio sony rds + głośniki, zadbany, stan techniczny bdb.
Cena: 14 800 zł
Telefon 0 603 389634. woj. świętokrzyskie

zdjecia via e-mail na życzenie.





Temat: VW GOLF II 1.6 GTD - TURBO DIESEL sprzedam !!!
VW GFOLF II 1.6 GTD
Turbo diesel

Stan idealny,

3-drzwiowy, czerwony

- szyberdach fabryczny
- lusterka elektryczne
- szyby atermiczne
- kubełkowe siedzenia
- bardzo zadbany

NOWE:
- amortyzatory przod i tyl - sachs
- poduszka pod silnikiem
- swiece, paski klinowy i rozrzadu
- akumulator

oraz wiele innych...

Polecam - jezdila kobieta a ja dbalem o autko !

Cena wywolawcza 7500 PLN Do ogladania w Toruniu





Temat: Amortyzatory AR156


Czy oprócz samych amortyzatorów trzeba coś dokuić? Pytam, bo do B4 na


przód

wiem ze w Lublinie montuja KYB'y w cenie amorkow - nie wiem na ile to
oplacalne jest bo bez montazu mozna je kupic taniej
przynajmniej nie ma problemu z montazem
uzywalem je w VW Golf MK 2 i 3 mam je rowniez w Fordzie Transicie - sa OKA

MAciej





Temat: Golf IV i awaryjnoś





Czy to prawdziwy raport Dekry o VW Golf IV.  -
http://www2.gazeta.pl/auto/1,24797,325494.html
Kogo znam to skarży sie na to auto, że piekielnie drogie w utrzymaniu -
awaria, awaria, awaria no i ten horendalnie dogi serwis.....
Jakie są dośwaidczenia użytkowników?


Kumpel zrobił praktycznie bezawaryjnie służbowym Golfem IV kombi prawie 100
kkm w Niemczech. Jak nim zaczął potem jeździć po Polsce to po 10 kkm siadły
mu amortyzatory. Polskie drogi wykończą nawet najlepsze samochody.

pozdrawiam





Temat: Sprzedam/Kupię/Zamienię
Witam. Sprzedam kompletne zawieszenie do VW Golf/Jetta II (amortyzatory i sprężyny) obniżające samochód o 40 mm (pod 15" i 16") , nie twarde, w sam raz na polskie drogi(pląby nie wypadaja ). Amortyzatory gazowe SACHS a sprężyny WEITEC. Wszystko w stanie dobrym( mam wydruki ze ścieżki), do założenia i jeżdżenia. Sprzedaje komplet. Cena atrakcyjna. Więcej informacji na priv, mail i gg. Zapraszam



Temat: Amortyzatory
Witam
Mam pytanie: Czy samochód może psuć amortyzatory? Obecne padły mi po 8
miesiącach a poprzednie po 1,5 roku- wyciekł olej a wczesniej zamarzła  w
nich woda (jakimś sposobem się tam dostała).
VW Golf II TYŁ
Dodam że za każdym razem była to polska produkcja




Temat: VW GOLF 1600 110KM - sprzedam
Sprzedam VW GOLFA
- rok produkcji 1981    
- kolor bialy
- silnik: 1600 110KM
- przebieg 130000
- 3 dzwiowy
- 5 biegow
- EXTRA WYGLAD
Ospojlerowany tyl i przod zderzaki spojlery(szerokie) od Golfa II GTI 16,
spojlery na progach firmy STRAUB, spojler na klapie bagaznika,
przyciemniane szyby, koncowka ukladu wydechowego. Felgi 7J13, opony
205/65/13.

Po remoncie generalnym silnika, blacharki i lakierowaniu.

Nowe amortyzatory Sachs tyl i przod(gwarancja). Nowe tarcze chamolcowe i
klocki(przod), nowe szczeki bebnow(tyl).

Cena 7000 PLN :)

Wiecej informacji i odpowiedzi pod adresem :

Tomasz Pierzynka
       Wroclaw





Temat: Sprzedam/Kupię/Zamienię
Z wielkim zalem sprzedam:
VW Golf 3 ,rok 1996,poj 1.8 benzyna,zamontowana instalacja gazowa.Srebny metalik perla-malowany caly rok temu.Spojler z przodu +przedluzenie maski- spojler.Tylna klapa na pilota,wywalona listwa z zamkiem.Wymienione wszystkie zamki na nowe.Ciemne szyby,alarm z centralnym zamkiem.Amortyzatory Bilstein.Instalacja pod suba.Stan idealny.Cena do uzgodnienia



Temat: sprzedam vw golf 2
mam do sprzedania golfa 2
rok produkcji 1989/1997(składam-tansze oc ok300 zł)
pojemność 1600 benzyna plus instalacja gazowa
samochód uzytkuje ok 10 lat nie bierze silnik oleju ani grama
kolor biały i kremowa dwa kolory na samochodzie
trzy dzwiowy
centralny zamek-alarm
2 komplety kluczyków
blacharka stan średni
spalanie gazu miasto 10-11 litrów trasa 8.5-9
w zeszłym roku wymieniłem
nowa chłodnica
nowa nagrzewnica
przegób prawy przedni
nowy akumlator na gwarancji jeszcze rok
przeglad wazny do pazdziernika
samochód posiada alufelgi opony stan bardzo dobry
a takze felgi stalowe plus opony zimowe stan sredni
do roboty amortyzatory przednie i samochód na paliwie nie łapie obrotów (nie pali na dwa baniaki)
cena 1200
telefon782655007



Temat: Lowride.pl - gwinty, kity, kolektory, rozporki !!!
Przedstawiamy oferte firmy Lowride.pl, zajmujacej sie sprzedaza czesci tuningowych TA Technix

A w niej:

- gwintowane zawieszenia
- sportowe sprezyny, amortyzatory
- rozporki
- kolektory wydechowe

Gwintowane zawieszenia do VW Golf Mk1 Cabrio - 900zl

Kontakt:
Mati - 722-162-972
www.lowride.pl







Temat: Spręzyny Jamex lub inter alloy albo Eibach ?
Miałem Jmexa -40 w e36 318i i NIE POLECAM.

Niby na seryjnych amortytzatorach można montować a przód nieustannie dobijał i załatwiłem parę nowych gazówek monroe.
Reklamowałem sprężyny i dostałem zestaw do e36 325 m50 I NADAL DOBIJAŁO! Po wymianie amortyzatorów byłem zmuszony włożyć odbojniki od Vw Golf II by nie załatwić kolejnych amorków.




Temat: Safrane po 97 r.
Proponowałbym silniczek 2.2 J7T (tylko nie wiem czy montowali je w wersjach po 97 roku), ekonomiczny, mało awaryjny, tani w utrzymaniu, znakomicie przystosowuje się do pracy na zasilaniu LPG. Jeżeli chodzi o dynamikę to da się tym jeździć i troszkę pościgać z jakimś VW GOLF I lub II. Jeżeli chodzi o aktywne zawieszenie to jest taki problem, że jak siądzie to koszt jakoś jednego amorka wychodzi coś około 1500zł ale wybierając inną drogę można założyć zwykłe amortyzatory i cieszyć się jazdą. Zawieszenie takie chyba miały tylko wersje BiTurbo V6, awaryjność zależy od "jak dbasz tak masz". Jeżeli chodzi o automat to zależy przy jakim silniku, im mniejszy tym bardziej by to nie pasowało ze względu na małą moc silnika która by nie współgrała z masą samochodu a co za tym idzie większe spalanie. Różnica w kosztach utrzymania miedzy Safią a Lalką jest, części są droższe ale tak samo dostępne. Jeżeli coś więcej chciałbyś wiedzieć na temat tego modelu Renault to proponuję wpisać w googlach frazę "oceń swoje auto" i szukać pierwszego adresu z www.autocentrum.pl w wynika wyszukiwania.

Odnośnie 7 pytania, to gdzieś na forum ktoś pisał, że ma w ofercie 2 sztuki z tym, że jak dobrze pamiętam trzeba je sprawadzić ale czy były bite czy nie tego nie wiem. dnia Pią 13:23, 04 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz



Temat: zawieszenie gwintowane KW vw golf 4 chyba variant 2 używane
jak w temacie wyjete z golfa 4 przod i tyl regulowane , cena katalogowa nowych ok1300 euro!!! http://www.fotosik.pl/pok...15922143a0.html
cena 1500zl kup teraz, mozliwość zamontowania
te amortyzatory mozna regenerowac bo sie da je rozkrecic



Temat: daewoo tico vs cc 700/900


Ello
Mam pytanko - zamierzam kupic jakis samochodzik zeby dojezdzac do pracy i
zastanawiam sie nad daweoo tico a CC700/900 - rocznik ok 94 - co byscie
poradzili, jakie są ceny czesci, i jak z awaryjnoscia w.w samochodzików???
Pozdrawiam
Mowso


w przeciwienstwie do inych doradzam raczej zakup kilkuletniego VW. Np. golf
~91-94 1.6 diesel (okolo 10.000-14.000 PLN). Benzynowe tez sa b. dobre. Ja
na swoim Derby mam juz 250.000 km i jak na razie bez awarii (jedynie
okresowe przeglady i wymiana zuzytych elementow w stylu klocki ham.,
amortyzatory, paski itp.)
Poza tym, co by nie mowic, niemieckie samochody maja znacznie mocniejsze
blachy niz korea/wloszczyzna :)



Temat: Sprzedam VW GOLF II
Pojemność 1600 Diesel. Przebieg 220 tys. Kolor Morski Metalik. Stan dobry.
Po remoncie zawieszenia. Wymiana
zawieszenia(amortyzatory,wahacze,przeguby,poduszki pod silnik i pod skrzynię
biegów, tarcze nowe,klocki, bębny itp...) Mam całą listę wymienionych części
w ciągu półtora roku. Wszystko udokumentowane fakturami.  Jeździłem tym
samochodem 1,5 roku i włożyłem w niego 7 tys. zł.
Sprzedaje bo kupiłem całkiem nowy.




Temat: VW Golf IV (USA) - zawieszenie

   rzecz dzieje sie w USA i tu Golfy IV GLS maja dosc miekkie
zawieszenie. Na zakretach przechyla sie , jak autobus. Mam pytanie od
czego zaczac ? czy tzw z ang. anti sway bar na tyl i to wystarczy, czy
wymienic sprezyny i amortyzatory na np. KONI lub Bilstein, obnizajac
wszystko o ok 3 cm. Na czym polega roznica w zawieszeniu wersji
europejskiej, bo ta jest duzo sztywniejsza ? Prosze o rade

Lukasz





Temat: co wybrac?


| Na razie mam faworytow:
| 1. vw golf 91-92, najlepiej diesel
| 2. renault clio 93-95
| 3. renault 19 chamade 1400 93-94

Przy takich rocznikach to na pewno będziesz dokładać, np. sprzęgło,
amortyzatory i inne elemnty zawieszenia. W takim wieku to należy spodziewać się
nawet powazniejszych awarii, bo auta były pewnie sprowadzane nie wiadomo w
jakim stanie i przez kogo i w jaki sposób eksploatowane. Czeka cię trudny


ale to w pewnym stopniu da sie sprawdzic przy kupnie, prawda? zakladam ze bede
kupowal z kims doswiadczonym w temacie.


wybór. Ja polecałbym jednak dozbieranie kasy na coś młodszego.


no dobra, to jaki wiek jest "bezpieczny"?

wojtek





Temat: co wybrac?


witam,
Na razie mam faworytow:
1. vw golf 91-92, najlepiej diesel
2. renault clio 93-95
3. renault 19 chamade 1400 93-94


Przy takich rocznikach to na pewno będziesz dokładać, np. sprzęgło,
amortyzatory i inne elemnty zawieszenia. W takim wieku to należy spodziewać się
nawet powazniejszych awarii, bo auta były pewnie sprowadzane nie wiadomo w
jakim stanie i przez kogo i w jaki sposób eksploatowane. Czeka cię trudny
wybór. Ja polecałbym jednak dozbieranie kasy na coś młodszego.





Temat: numery nadwozia w golfie I


| | No wlasnie.
| Gdzie sa nabite fabryczne numery nadwozia w golfie I ???

| Piotr

Na tym elemencie blacharki, do którego jest przykręcony przedni prawy
amortyzator. Czytane są normalnie od strony komory silnika. /Na pewno tak
było do 80 roku - w 82 chyba coś zmienili/

Krzysiek


U mnie są w okolicy podszybia, tak bardziej z prawej strony
auto z '82 r.

pozdr

VW Golf 1.6D LX
BMW 520i touring





Temat: twardsze zawieszenie
Drodzy Grupowicze chcialbym zmienic zawieszenie na twardsze. Czy sa jakies
strony w Inecie gdzie mozna by bylo "podejzec" rozne kombinacje (wymiana
sprezyn i amortyzatorow lub kompletne zawieszenie) i ich ceny??? /lub tel do
dobrego warsztatu ktory to robi w Warszawie/

Pozdrowienia
Jaro

***VW GOLF III 2.0 GTI '94***





Temat: Sprzedać Corsę czy nie??? Oto jest pytanie
Pytanie takie jak w temacie.

Chyba się pospieszyłem z zakupem tego samochodu!!!
Jest to fajne małe autko ale chyba nie dla mnie!!! Mam we wszystyko wypasioną Corsę z dobrym silnikem X14XE ale czegoś mi brakuje! Czego? Chyba pewności prowadzenia:
1) wspomaganie jakoś mi ciężko chodzi, więc kręcenie sprawia trochę trudności,
2) promień skrętu też mi się wydaje za słaby,
3) strasznie sie przechyla jak wchodzę ostrzej w zakręt ,
4) na trasie się buja (kołysze) na boki przy większych prędkościach,
5) po takim silniku spodziewałem się troszkę więcej (to Toyota Yaris z silnikem 1.3 85 KM ma większego kopa),
6) usiądą cztery osoby i strasznie siada na zawieszeniu (amortyzatory wymieniałem) i strasznie osłabia silnik,
7) hamulce też nie są za specjalne (ciężko jest wyhamować ze 160 km/h)
8) no i ten samochód za wolno się zbiera bo dopiero powyżej 3000 obrotów - każde wyprzedzanie to redukcja biegu
9) a jeśli chodzi spalanie w mieście to też wychodzi dużo!!!

Może mam handrę na ten smachód, albo jestem przewrażliwony albo mam rację.
Chyba dziś przykleję kartkę z napisem "Sprzedam"

Może VW Golf 2.0 GTI 115 KM będzie lepszym wyborem?!



Temat: [s] VW Golf III 1,9 TD 75KM
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek
-elektryczne lusterka
-elektryczny szyberdach (domykany także centralnym zamkiem)
-250 000km
-1992r
-nowe amortyzatory tylne-biały
-sprowadzony, niewielkie opłaty celne
Cena: 6500zł

http://www.gratka.pl/moto...e5f8de08d5bffaf



Temat: ceny do 214,218,220

Witam
Przymierzam sie do kupna rovera 214-gaz,218 Diesel(95-kanciasty), tylko że
mam dylemat.
Jak wygląda sprawa z częściami do tego samochodu , dostępność,ceny
(używane nowe)?
np, jakaś półośka, przegub,amortyzatory,
wszyscy znajomi mi odradzają, twierdząc że ceny mnie zjedzą a mi akurat to
autko się podoba .
Piotrek

Jest to temat który często powraca na grupę.
Akurat pytasz o "kanciaka" (mój to "okraglak"), więc może ktoś z
właścicieli sie wypowie bardziej precyzyjnie. Z tego co wiem, nie ma
wiekszego problemu z częściami, trzeba tylko wiedziec do którego sklepu
wejść. Na rynku części jest trochę, pasują równiez te od hondy concerto a
i zamienniki w rozsądnej cenie sie znajdzie. Problem z częściami jest tym
mniejszy, im w większym mieście mieszkasz. Jednak ze stwierdzeniem, że
ceny Cę zjedzą nie jest tutaj na miejscu. Porównaj z cenami aut
francuskich
Na pewno dokładnie należy obejrzeć przed zakupem auto. Im więcej teraz
poswięcisz na to czasu, tym więcej radości sprawi Tobie użytkowanie. Jeden
z wiekszych wydatków jaki może Cię czekac to rozrząd - zapytaj, kiedy był
zmieniany i żądaj rachunku na potwierdzenie. Ale to reguła stosowana do
wszystkich uzywanych aut, bez wzgledu na markę
Pozdr!
--
Piciu
Poznań
z klubową naklejką
(był: VW Golf TDi 110 KM)
200 1,4i 8V '97
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl



Temat: Sprzedam/Kupię/Zamienię
1. Reflektory VW Jetta 2
2. Głowica kompletna VW 1.5 benzyna, po kapitalnym remoncie przebieg 2kkm
3. Szyby boczne Golf 1 3 drzwiowy, klapa tylna zardzewiała z szybą
4. Zbiornik paliwa Golf Mk1
5. Alternator do silnika VW 1.1
6. Skrzynia biegów 4 do silnika VW 1.1
7. Nagrzewnica Golf 1.1
8. Deska rozdzielcza z zegarami do Golfa Mk1, stary typ
9. Tylne lampy Golf Mk1
10. Kompletna zwrotnica z tarczą i zaciskiem Golf Mk1
11. Kolektor ssący i wydechowy do silnika VW 1.8
12. Gaźnik do Vw 1.8
13. Tylne amortyzatory ze sprężynami Golf Mk1
14. Wiele innych, jak cos to się pytać (części do Golfa Mk1)



Temat: wątek motoryzacyjny
jako milosnik CultStyl'u i GermanStyle'u i samochodow grupy VAG (oprocz Seata) moge wypowiedziec sie na temat VW, sam niedawno kupilem sobie auto ktore chcialem miec odkad je pierwszy raz ujrzalem jak mialem 7 lat, no i jest VW Corrado, stan techniczny nie byl zadowalajacy ale bardzo bogate wyposazenie i niska cena 5 tys, skora, sprawy g60, klima, eektryczne szyby, elekt. podgrzewane lusterka, podgrzewane spryskiwacze, elektryczna reg. swiatlem, elektr. regulacja foteli, fotele kubelkowe recaro w serii, podgrzewane fotele, komputer MFA, tempomat przegieb 230tys i wszystko sprawne, na dzien dobry do wymiany mialem, opony, koncowi drazkow, tuleje met. gumowe, amortyzatory ( byl gwint ale pekniete sprezyny i spocone wklady amorkow), uklad wydechowy, tarcze plus kolcki hamulcowe, jako ze plyta podlogowa i zawieszenie to to samo co golf II/III jetta, pasat b3 i b4, polo 6n, vento moge polecic te wlasnie auta ze wzgledu na naprawde tanie czesci, i podam dla przykladu ceny czeci ktore musialem wymienic tak wiec: komplet tuleji metalowo gumowych na dwa wahacze-30zl, koncowki drazkow-19zl, 4 tarcze i 8 klockow-250zl, kompletny wydech-250zl zrobilem sam z kwasowki od kolektora do kocnowki wydechu, amortyzatory ceny od 60zl do 140 za gazowa kayaba ja kupilem gwint kw inox line II za 2500zl, do auto dojdzie jeszcze inny silnik napewno 16v moze vr6, nie sadze aby te ceny byly wysokie i wychodze z zalozenia ze lepiej kupic dobrze wyposazone auto i solozyc pare zl na wymiane niektorych czesci niz kupic drogie auto w bardzo odbrym stanie ale totalna serie z podstawowym wyposazeniem



Temat: [SPRZEDAM] CZĘŚCI DO BMW, FORDA, GOLFA, AUDI ,RENAULT I IN
AUDI A3:
- KIERUNKI BOCZNE 10ZŁ SZT.
-NAPISY : A,3,1,8,T (SREBRNE I CZERWONE) 10ZŁ SZT.
-NAPIS QUATTRO (NOWY NIE UŻYWANY) 30ZŁ

BMW E36
-KIERUNKI BOCZNE 20ZŁ SZT,
-KIERUNEK LEWY DO WERSJI COUPE 50ZŁ
-LAMPA PRAWA PRZEDNIA, SAM ŚRODEK – SOCZEWOKWA- 50ZŁ
-LAMPY TYLNE DO WERSJI COUPE ,STAN IDEALNY, 120ZŁ –KOMPLET!!!
-LISTWA BŁOTNIKA PRAWEGO DO COUPE – 30ZŁ

GOLF2:
-RAMĘ WYCIERACZKI PRZÓD 30ZŁ
-MIGACZ 10ZŁ
-ZBIORNIK NA PŁYN DO SPRYSKIWACZA 40ZŁ
-SPRĘŻYNY PRZÓD , UŻYWANE, FABRYCZNE 30ZŁ SZT.

GOLF3:

-KATALIZATOR OD TDI 40ZŁ
-MIGACZ PRZEDNI LEWY ,POMARAŃCZOWY -30ZŁ
-MASKOWNICE GŁOŚNKÓW (PEŁNE) 15ZŁ SZT.
-OSŁONA LAMPY PRAWA 30ZŁ
-OSŁONA KABLI NA PODSZYBIU -40ZŁ

CLIO 1

-KIEROWNICA OD RT- 50ZŁ
-AMORTYZATORY TYŁ, UŻYWANE - 30ZŁ SZT.

ESCORT MK5

-AMORTYZATOR TYŁ RS2000 40ZŁ (UŻYWANY)
-WIESZAK TŁUMIKA, NOWY -15ZŁ
-ZBIORNIK NA PŁYN DO WSPOMAGANIA RS2000 Z KORKIEM- 30ZŁ

RÓŻNE:
-AMORTYZATOR KLAPY (AUDI, VW) 20ZŁ
-1 OPONA LETNIA KLEBER DYNAXER HP 205/55/16 40ZŁ

DAZIMAX@POCZTA.ONET.PL

PROSZĘ PISAĆ I PYTAĆ , MAM TEŻ DO NIEKTÓRYCH CZĘŚCI ZDJĘCIA.



Temat: Części do bmw, audi, vw, ford, renault, różne!!! SPRZEDAM
CENY DO UZGODNIENIA

AUDI A3:
- KIERUNKI BOCZNE 10ZŁ SZT.
-NAPISY : A,3,1,8,T (SREBRNE I CZERWONE) 10ZŁ SZT.
- ORYGINALNY LKUCZ DO KÓŁ AUDI/VW - 20ZŁ NIE UŻYWANY

BMW E36

-KIERUNEK LEWY DO WERSJI COUPE 30ZŁ
-ORYGINALNA RAMKA MONTARZOWA NA RADIO 20ZŁ
-GAŁKA ZMIANY BIEGÓW, CZARNA SKÓRA ZE ZNACZKIEM BMW 30ZŁ
-2 SZT. FELGI STALOWE BMW, 15”, 5x120 ORYGINAŁ BMW – 50ZŁ SZT. (do uzgdonienia)
- DEKLE NA KOŁA 15” – 100ZŁ KOMPLET

GOLF2:
-RAMĘ WYCIERACZKI PRZÓD 30ZŁ
-MIGACZ 10ZŁ
-ZBIORNIK NA PŁYN DO SPRYSKIWACZA 40ZŁ
-SPRĘŻYNY PRZÓD , UŻYWANE, FABRYCZNE 30ZŁ SZT.
-PÓŁOŚ WRAZ Z ŁOŻYSKIEM I PRZEGUBEM – 50ZŁ

GOLF3:

-MIGACZ PRZEDNI LEWY ,POMARAŃCZOWY -15ZŁ
-MASKOWNICE GŁOŚNKÓW (PEŁNE) 15ZŁ SZT.
-MASKOWNICE GŁOŚNIKÓW WYSOKOTONOWYCH -20ZŁ
-MASKOWNICE NAPISÓW NA LISTWACH – 20ZŁ
-OSŁONA LAMPY PRAWA 30ZŁ
-OSŁONA KABLI NA PODSZYBIU -40ZŁ
-TRÓJNIK (DO POMPY WODNEJ) TDI – 30ZŁ

CLIO 1

-KIEROWNICA OD RT- 50ZŁ
-GAŁKA ZMIANY BIEGÓW OD RT – 30ZŁ
-AMORTYZATORY TYŁ, UŻYWANE - 30ZŁ SZT.

ESCORT MK5

-AMORTYZATOR TYŁ RS2000 40ZŁ (UŻYWANY)
-WIESZAK TŁUMIKA, NOWY -15ZŁ
-ZBIORNIK NA PŁYN DO WSPOMAGANIA RS2000 Z KORKIEM- 30ZŁ
-PRAWY TYLNY BOCZEK (WERSJA 3 D) – 30ZŁ
-TYLNA PÓŁKA Z MDF, Z OTWORAMI NA GŁOŚNIKI, OBSZYTA – 50ZŁ

DAZIMAX@POCZTA.ONET.PL

GG : 2736162

MOGĘ PRZESŁAĆ ZDJĘCIA NA E-MAIL



Temat: GOLF MK 1 GL by Kajetan
Muszę uważać z fotkami - wszystko wyłapiecie - nawet brak podkładki pod śrubką ;]

Tekst z teściową...był dobry - uśmiałem się

Jeśli chodzi o te braki to obiecuję że zostaną uzupełnione tylko że nie mam czasu na nic teraz.
Mam nową pracę i w zasadzie moje życie wygląda codzienie tak;
/praca- szkoła - spanie / praca- szkoła -spanie / itd...a w piątek w ogóle na tydzień do Francji jadę ...więc ledwo mi starcza czasu na VW ale ostatnio uszczelkę tylnej szyby wymieniłem i umyłem pół pasa przedniego ( od góry ) bo był zasyfiały jak z resztą cała komora...powolutku będę wszystko robił tylko po wypłacie bo nawet na środki do konserwacji mnie nie stać...

Wszystko będę uwieczniał na zdjęciach - bardzo lubię je robić więc o to się nie bójcie.
Na glebę autko chyba musi zaczekać bo mam na razie amortyzatory sportowe ale tylko na tył a przednich używanych nie mogę znaleźć a bez sensu kupować nowe jak i tak gwint będę chciał kupić.

Jeśli chodzi o koła to mam w garażu poszerzaną , czarną stal

Myślę że niebawem , może w tym tygodniu zagości na dupce golfiny nowy szary zderzaczek z listwami chrom

A podoba się radio na zdjęciach powyżej ?

A i jeszcze jedno pytanie taki golf jak mój 1.6 w benzynie ile powinien mieć do setki ?



Temat: Polo G40 w stanie idealnym na sprzedaz
Przepraszam za spam,ale az szkoda,zeby to autko dostal ktos obcy,mzoe jakis
grupowicz sie skusi na pojazd znajomej:

Polo G40 1.3l.,113KM, 1992r.,przebieg ok.140kkm,kolor ciemny granat metalik,
zderzaki,listwy i lusterka w kolorze lakieru, 2 komplety kol(jedne alu).
Serwisowane w ASO  VW lub na oryginalnych czesciach tam zakupionych, stan
techniczny bliski idealowi-jedyne co jest do zrobienia to wymiana
amortyzatorow tylnich. Powloka lakiernicza w stanie idealnym, auto myte
tylko recznie przez wlascicielke, wlascicielka nie palaca,auto garazowane.
Ma duuzo zalet,takich jak dobre przyspieszenie, male zuzycie paliwa jak na
ta moc, bardzo dobre prowadzenie dzieki sportowemu zawieszeniu. Osiagi to
8.6s. do 100km/h i predkosc maksymalna ok.210. Turbina po przegladzie w
stanie bardzo dobrym. Ogolnie rzecz biorac to tylko brac i jezdzic.
Wlascicielka jest w posiadaniu drugiego silnika od takiego auta o przebiegu
4000km.!Byc moze dolozylaby go ewentualnemu kupcowi.
Cena za ta przyjemnosc to jedyne 13000zl bez mozliwosci negocjacji.Auto jest
warte tej ceny na pewno.
Autko jest sprzedawane tylko dla tego,ze juz jest zamowiony dla niej w
prezencie Golf III cabrio.

Pozdrufka
Kajman
ICQ:27752955
GG:30218
IRC: #auto,#samochody,#pms





Temat: [SPRZEDAM] Audi 100 C4 2,3E Sedan 1993
http://otomoto.pl/index.p...how&id=C7927697

Dodam tylko że obecnie do zrobienia jest:
-wymiana uszczelniaczy wtrysków oraz regulacja KE-Jeta (jak to zrobic wie Simon.PG)
-wymiana przednich amortyzatorów

Dla klubowiczów jestem w stanie sporo opuścić na powyższe naprawy. A jak ma stać to wolimy aby ktoś się nim zajął.

Możliwa zamiana na małe autko dla kobiety. Coś jak Opel Corsa czy VW Polo...Golf III...



Temat: Ranking niezawodności i zadowolenia
Polaków może nie stać na nową Mazdę ale stać na samochód za 20000-30000 tyś zł. Za taką cenę można kupic naprawdę dobrą mazdę. tyle samo kosztuje pseudosamochód zwany np. renault clio. Ja nie chcę ich preferencyjnych kredytów typu wpłacasz 17000 zł i za rok drugie tyle. Nie zamienie swojej 626 nawet na 3 letniego niemca w stylu VW Polo, Golf lub broń boże francuza. Wydaje mi się, ze Polacy wciąż jeszcze mają małą świadomość co do kosztów eksploatacji samochodów. Jak kupiłem 626 to każdy o co pyta? no oczywiście jaka pojemność. mówię:2 litry, o stary ale ty musisz zarabiać bo pewnie chla jak smok - odpowiada. No właśnie pali w mieście 1,5 litra więcej niż clio. O komfort jazdy i niezawodność nikt nie pyta. A ja miałem forda fiestę i wymieniałem amortyzatory. Kupiłem Kayaby gazowe i zapłaciłem 274 zł za szuke. Ta sama firma do Mondeo ma amory za 250 zł i co? Każdy samochód ma części drogie i tańsze ważne co ile się coś "sknoci". Może mało jeszcze jeżdżę ale dwa miechy to już coś i narazie tylko wlewam do baku. A komfort? sami wiecie. może jestem szczęśliwcem ale dostałem autko zadbane, z małym przebiegiem 120 000 km i dobrym wyposażeniem. Kupiłem od solidnego niemca i jak będę zmieniał to z pewnością na mazdę lub toyotę.

skośnookie pozdrowienia.



Temat: amortyzatory
Cześć!
Mam takie pytanko ,nie dotyczy ono youngtimerów ale vw golfów.... Czy tylne amortyzatory z golf mk3 pasują do golfa mk2? Interesują mnie tylko pewne odpowiedzi...
Pzdr....



Temat: spawanie elektryczne przyczepki typ sam
Przyczepka już ocynkowana ale jeszcze nie zarejestrowana dodaje foty sposobu zamocowania osi - oś VW Golf 4 + sprężyny , amortyzatory od malucha i oczywiście "bałwanki "



Temat: Amortyzatory
Witam
Posuadam VW Golf I Cabrio rok prod 1992 , zamierzam kupic do niego nowe
amortyzatowry - przod , myslalem nad firma Kayaba, co o tym sadzicie i
ile to moze kosztowac w okolicach Lublina

MAciej





Temat: tunning@o2.pl
hej
jaka cena u pana za komplet amortyzatorów i spreżyn na przód i tył do
samochodu VW Golf 2 91r;
czekam na odpowiedz
pozdrowienia




Temat: Czesci
1: zderzak przod Passat b5
2: amortyzatory tyl oryginal golf 3
3: lampy przod golf3
4: licznik golf 3
5: komputer polo 86c 1,0
6: Czesci silnika, rowniez osprzet vw 1,0 94 jednopunkt




Temat: SPRZEDAM AMORTYZATORY KYB PRZÓD
Mam do sprzedania amortyzatory KYB przód nowe, pasujące do większości modeli VW polo, golf , jetta SEAT ibiza , cordoba , toledo oprócz modeli z silnikami 1.9 TDI i GTI
Nr katalogowy 633950 zamiennik do 633712
cena za sztuke 115 zł
Wszelkie pytania na priva lub maila



Temat: Volkswagen Golf Mk3 VR6
Volkswagen Golf Mk3 VR6

Kolor-Tornadorot LY3D

Rok produkcji-1992.

Silnik-VR6 AAA (128kW/174KM, 235Nm)-seryjny.

Zawieszenie-Autotechnics sprężyny (-40/-40), Autotechnics amortyzatory przód, MTS Technik amortyzatory tył, rozpórka przednich kielichów INXX, dystans 5mm H&R (tył)

Układ hamulcowy-klocki i tarcze hamulcowe ATE

Układ wydechowy-seryjny.

Felgi-oryginalne seryjne BBS 6,5x15.

Opony-Toyo Proxes T1R 195/50/15 (przód), Dayton D200 205/50/15 (tył)

Wyposażenie-fotele RECARO z regulacja wysokości, klimatyzacja, MFA, ABS, EBD, 2xAIRBAG, elektryczne szyby i lusterka, szyberdach, podgrzewane lusterka, centralny zamek z automatycznym domykaniem szyb i szyberdachu, halogeny Hella, skórzana kierownica i drązek zmiany biegów i hamulca ręcznego, elektryczna regulacja poziomu reflektorów, regulacja kierownicy w pionie.

Car-Audio-radio Alpine CDA-9851R, głośniki Clarion 4x180W, 4 głośniki wysoko tonowe ori VW

Modyfikacje optyczne-chromowane obwódki zegarów, chromowane klamki i drążek zmiany biegów, dywaniki z logo VR6, aluminiowe nakładki na pedały oryginał VW, BRA

Modyfikacje mechaniczne-Autotechnics sprężyny (-40/-40), Autotechnics amortyzatory przód, MTS Technik amortyzatory tył, rozpórka przednich kielichów INXX, dystans 5mm H&R (tył), lifty maski INXX.



Plany http://photos.nasza-klasa...0a31201b6e.jpeg
-100% stock + małe mody lub US style
-8,5' stali lub czegoś innego na czym bedzie mozna jezdzić
-dbać o niego



Temat: audi b4 2,8
Już mówię jak jest z rozrządem w 2,8...
pasek - 170 PLN,
rolka napinacza - 130 PLN,
pasek wielorowkowy - 120 PLN,
rolka prowadząca - 80 PLN itp...

Podaję tu ceny części oryginalnych. (Conti, Getz, SKF, INA, itp...) wiadomo, że zamienniki będą tańsze więc myśle, że tragedii aż takiej to nie ma. Wymieniałem też u siebie jeszcze parę rzeczy i podaję ceny z paragonów jakie obowiązywały podczas zakupu. Są to też części oryginalne.

tulejka wachacza przód - 20 PLN/szt.
łożysko amortyzatora przód - 60 PLN/szt.
tarcze hamulcowe przód firmy ATE - 480 PLN/kpl.
klocki hamulcowe przód Ferrodo Premier - 120 PLN/kpl.
klocki hamulcowe tył ATE - 87 PLN/kpl.
poduszka gumowa belki przedniej - 60 PLN/szt.
amortyzatory gazowe przód KAYABA o skróconym skoku - 270 PLN/kpl.
amortyzatory gazowe tył SACHS wersja z QUATTRO - 467 PLN/szt. (brak zamienników)
tarcze hamulcowe tył ATE - 80 PLN/szt.
popychacz hydrauliczny zaworów - 60 PLN/szt. (jest ich 12 szt. w komplecie i trzeba zwrócić uwage bo w tych silnikach występują popychacze o dwóch wysokościach grzybka. Przy kupnie dobrze jest znać nr silnika),
uszczelka pod głowice - 125 PLN/szt.
szpilki do głowic - 179 PLN/kpl.
uszczelka pokrywy zaworów - 34 PLN/szt.
uszczelniacz wałka rozrządu - 11 PLN/szt.
filtr paliwa - 50 PLN,
filtr oleju - 20 PLN,
filtr powietrza K&N - 160 PLN,
wymiana całego układu wydechowego wyniosła mnie około 700 PLN. Robił mi to znajomy. Zastosował tłumiki od VW Golf-a VR6. Efekt jest zdumiewający. (dla ciekawości podam, że cena oryginalnego końcowego tłumika do wersji QUATTRO to 1000 PLN. dostępne tylko w serwisie i trzeba czekać około 2 tygodni)
pompa wody - 170 PLN (pasuje od VW Golf-a VR6)
termostat - 74 PLN...
chłodnica wody NISSENS - 690 PLN...

Wymieniałem jeszcze pare rzeczy ale nie posiadam na nie paragonów i nie bede podawał cen z głowy. Co do spalania tego silnika to u mnie kształtuje się ono tak:

miasto dynamiczna jazda - 12/13 l,
miasto lansowanie się - 10/11 l,
trasa spokojnie - od 7,5 l do 10 l,
wyścigi - ok. 16/20 l...

Jestem bardzo zadowolony z mojej strzały. Mało awaryjna i wogóle... Rocznie przejeżdżam nią około 50 tyś. km. Polecam każdemu...



Temat: Ceny Octavii Scout
Witam
Zgodnie z obietnicą robię przekaz z gazety.

Życzę przyjemnej lektury
"..w marcu 2007 wejdzie Skoda Octavia Scout w wersji 4x4 .Do końca 2007 planowane jest także wejście na rynek Roomster Scout z przednim napędem.N początku 2007 roku pojawi sie w sprzedaży Roomster Praktik w wersji zabudowanej dla rzemieślników.Jeszcze wtrakcie dyskusji jest sprawa Skody Octavii Model Plus.Wersja z wysokim dachem ,a laGolf Plus z modułami ze Skody Roomster i Octavii - wariant pięciomiejscowy z nową koncepcją siedzeń zaczerpnięty z Roomstera....Na 2009 rok zaplanowany jest wprowadzenie na rynek Crossever Yeti z systemem 4Motion-Allradsystem ze sprzęgłem Haldex...Cena samochodu Skoda Joyster ma oscylować na granicy 9500 € w wersji podstawowej.Nowy projekt który nie podlega dyskusji w koncernie jest wprowadzenie na rynek nowej wersji Skoda Superb.Baza nowego Sperb-a będzie pochodzić na bazie technicznej - części VW, Golf, i moduły z Octavii.
Jedno jest pewne Superb II otzryma większy rozstaw osi podobnie jak Passat.
Do tego dojdzie również dużo większa pokrywa bagażnika niż w wersji I.Skoda starając się nie odbiegać od pewnego przyjętego standartu chce ciągle podwyższać poprzeczkę i dlatego planuje do tego modelu zupełnie nowy silnik ( premiera światowa),nowe zawieszenie tylnej osi, nowa skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem i elektronicznie ustawiane amortyzatory ( tzw. Magnetic Ride).Ale co podkreśla autor standart musi być zachowany na takim poziomie ,aby był respektowany bezpieczny odstęp do VW Passata.A już na koniec najważniejsza informacja,że Superb II wystąpi z nowym Logo Skody>>>
Parę informacji na temat poszczególnych modeli:
Yeti - Start 2009 , klasa " 4- metry" z zawieszeniem przód Skoda Fabia , tył Golf IV.W wersji podstawowej napęd przedni w cenie ok. 14.000 € z dopłata ok. 2000 € za napęd 4x4.
Joyster - planowany start 2010 , wersja podstawowa ok. 9500 €
Superb II
Nowy silnik wtrysk bezpośredni turbo- benzyna 1,8 TFSI 160 PS

wielo wahaczowe zawieszenie pochodzące z Golfa V oraz z Octavii II

Pozdrawiam




Temat: słowniczek... :)
Kill - czyli wygrana w krótkim wyścigu nocną (dzienna też) porą od świateł do świateł, spontaniczna akcja, zazwyczaj przypadkiem trafiony zawodnik, Kill szczególnie cieszy gdy bijemy bardzo mocnego zawodnika myślącego, że w zasiegu swojego CB on jest najszybszy

Roststyle - czyli styl na rdzę, dość modne ostatnimi czasy, z głośniejszych aut to Ascona, 126p oraz Golf mk2.

Ratstyle - czyli styl na "kibel". Z zewnątrz auto wygląda jakby dopiero co opuściło pomyłkowo bramę autozłomu. Technicznie bardzo dobrze, wizualnie tragicznie

Germanstyle - czyli nisko (niskie zawieszenie), szeroko (szerokie koła), gładko (bez listew znaczków itp), dominujący kolor - czarny

Cultstyle - czyli autko w ciekawym kolorze (często oryginalne kolory z lat produkcji auta), z dużą ilością chromowanych elementów (ale nie takich ciętych na metry z Lidla), z kultowymi felgami (flagowe BBS RS ), z topowymi jednostkami napędowymi danej epoki, z dodatkami z epoki (vide koraliki na fotele ) wszystko ze smakiem i pasujące do siebie wręcz idealnie nadając autku niepowtarzalny styl i blask

Gleba/zawias/zawiecha - zawieszenie w sensie amortyzator i sprężyna powodujące obniżenie środka ciężkości auta :]

Ślimak - turbina

Pyta - wystający, niepasujący do całości, głośny, wielki wydech a w zasadzie jego końcówka

VR (leks. fałer) - jeden z mocniejszych silników VW lat 90tych o pojemności 2.8 (i 2.9) i mocy 174ps

Banan/bananowiec/czikita boj - młody człowiek "bujający się" autem rodziców. Generalnie zawód "syn" obnoszący sie przy tym swym przepychem i znakomitością. Rodzice tankują mu auto i kilka razy w ciągu roku wymieniają auto na nowe...jakieś informacje na temat modyfikacji i technicznych aspektów swojej fury czerpie z allegro...

zwała - cos nie fajnego, np moment gdy startujesz ze świateł i spalasz sprzęgło, wchodzisz w zakręt i tylna oś w pewnym momencie Cię wyprzedza



Temat: [moje auto] Rene, Vw Golf II
Jak juz chyba wiekszośc wie kupiłem poprzez allegro Gwint Weiteca za smieszne 550zł z przesyłką było dużo postów że przyjdzie mi syf czy coś ninego wec

Gdy tylko odebrałem paczke zostały wyczyszczone żeby nie było tyle syfu na nich i żeby zobaczyć drobne uszkodzenia
Naszczeście nic takiego nie znalazłem wiec umówiłem się ze znajomym na wymiane tych amorów
najpier zajeliśmy sie tyłem nie było dużo roboty (przy okazji kontrola całeko zawieszenia wynik simerbloki do wymiany) jedyne co zrobiliśmy to poprawiliśmy gwint na samej ladze amortyzatora !!

Zaczeliśmy robć przód i tu był mały problem troche zapieczone nakretki a że to aluminium to trzeba było uważac żeby ich nie zepsuć !! Wzieliśmy je na imadło z jednym sobie poradziliśmy bez wiekszego problemu ale drugiego trzeba było potraktować specjalnie tzn . nie wchodziło w grę nagrzewanie ich bo to przeciez gazówkin i zaraz uszczelniacze by się rozsypały i po zabawie wec dorobiliśmy coś co można było nałożyć na nakrętke i spokojnie z nia walczyć niestety na zwykłym imadle nam się nie udało !!
Znajomy zabrał je do roboty i na iladle hydraulicznym (czy coś takiego) wzoł i ruszył tą nakrętke gdy do niego przyjechałem było wszystko ok teraz można regulować jak się chce bez żadnego problemu a nakrętka bez sprerzyn chodzi bardzo lekko !!
Koszt takiej wymiany amortyzatorów był bardzo niski jak dla mnie wyszło to tylko 50zł i dodatkowo 30zł kopułu na makpersona czyli razem 80zł
Potem pojechałem na geometrie gdzie zostawiłem nastepne 70zł i na tym się skończyło !!

Wszystko jest ok ale chyba przesadziliśmy i za nisko daliśmy przód bo jak jechałm spowrotem to kilka razy zgarnołem snieg leżący na drodze !!





Temat: PROTOTYPY PRL-u
1. Zaczne od najbardziej udanego prototypu , ktory jak by zostal wprowadzony do produkcji to niezle by namieszal .

FSM Beskid 106

FSM Beskid 106 miał zastąpić Fiata 126p. Był najbardziej udanym powojennym studium stylistycznym. W czasach gdy minivanów praktycznie nie było, a o Renault Twingo nie śnili nawet jego konstruktorzy, Beskid był prawdziwym objawieniem. Prace konstrukcyjne nad nim trwały w latach 1982-1987. Gdy Fiat 126p troszkę się zestarzał, Beskid maiał być produkowany zamiast niego, gdyby nie doszło do podpisania kontraktu z Fiatem na nowy samochód, a że tak się stało, do wdrożenia Beskida nie doszło. Szkoda, bo samochód był jak na owe czasy naprawdę nowoczesny. Współczynnik oporów powietrza wynosił Cx=0.29, co jest świetnym wynikiem nawet dziś (BMW 5 - Cx=0.27, Daewoo Espero - Cx=0.29, Fiat Palio, VW Golf IV - Cx=0.32, VW New Betle - Cx=0.38). Osiągnięto go poprzez połączenie zitegrowanego ze zderzakiem spoilera z osłoną silnika i gładką podłogą. Jest to istotne, gdyż opory powietrza pod podłogą samochodu są często dość duże. Aby poprawić aerodynamikę zlikwidowano tak zwane "rynienki". Wynik mógłbyć lepszy, gdyby zastosować szyby klejone, ale nie zdecydowano sie na to, gdyż nie wykonywano tego w kraju. Ważną rzeczą była unifikacja z produkowanym Fiatem 126p, aby móc produkować Beskida przy użyciu wielu komponentów z Malucha (układ hamulcowy, paliwowy, koła, alternator). Auto jest o wiele bezpieczniejsze od Malucha, gdyż zawiera energochłonne podłużnice i sztywny szkielet przestrzeni pasażerskiej. We wnętrzu samochodu jest sporo miejsca, gdyż opracowaqno go tak, aby mogły nim podróżować 4 dorosłe osoby (podobno miejsca jest tyle co w Polonezie). Wymiary zewnętrzne (Długość/szerokość/wysokość): 3235/1530/1364 mm, rozstaw osi: 2150 mm, masa własna: 630 kg, nośność 420 kg (Cinquecento - 400 kg, Opel Agila - 350 kg). Bagażnik, znajdujący się z tyłu samochodu, jest prawie 2 razy większy niż w małym Fiacie. Koło zapasowe znajuje się z przodu, w komorze silnika. Skonstruowano 8 sztuk tego samochodu z silnikami: 703ccm, 900ccm, 1100ccm (podobne silniki jak w Cinquecento i Seicento) i jednostką napędową z Yugo 45. Model z silnikiem 703 ccm ma parametry zbliżone do CC700, moc 30KM (22kW), którą osiąga przy 4800-5000 obrotach na minutę, maksymalny moment obrotowy wynosi 49 Nm przy 2700 obrotach. Autko rozpędza się do 125 km/h, a przy szybkości 90 km/h spala 3,9l/100km. Przednie zawieszenie stanowią kolumny McPhersona, wahacze jednoramienne i drążki reakcyjne; natomiast z tyłu zainstalowano wahacze wleczone, sprężyny śrubowe i amortyzatory ustawione pionowo. Gdyby Beskid wszedł do produkcji w końcu lat 80-ych, to śmiało mógłby sięgnąc po tytuł Samochodu Roku.



Temat: Peugeot 307 WRC!
Peugeot 307 WRC!

Peugeot podtrzymuje swój marsz przez najbardziej sportowe zakamarki motoryzacji. Tę emocjonującą wycieczkę rozpoczął w lutym 1983 roku prezentacją modelu 205 Turbo 16, towarzyszącą premierze "cywilnego" odpowiednika - popularnej "205-tki".

W czerwcu 1998 przyszła kolej na model 206 i jego sportową wersję, 206 WRC, którą dziś doskonale znamy z rajdowych tras całego świata. Na tegorocznym salonie samochodowym we Frankfurcie nad Menem (IAA 2003: 11-21 września) zadebiutuje najnowsze, sportowe dziecko francuskiego lwa - model 307 WRC!

Wersja "World Rally Car" została oparta na najdroższej wersji modelu 307 CC. Wygląd nowej "rajdówki" utrzymywany był dotąd w ścisłej tajemnicy przez dział Peugeot Sport. Więcej o tym aucie dowiemy się podczas salonu we Frankfurcie.

Dane techniczne Peugeota 307 WRC:
Silnik:
Typ: XU7JP4
Liczba cylindrów: 4
Pojemność: 1997 ccm
Moc maksymalna: 300 KM przy 5250 obr/min
Moment obrotowy: 580 Nm przy 3500 obr/min
Głowica cylindrów: aluminiowa
Zawory: po 4 na cylinder
Blok cylindrów: aluminiowy
Wtrysk paliwa: Magneti-Marelli Step9
Turbosprężarka: Garrett Honeywell
Sprzęgło: węglowe, trzy tarcze 6''
Skrzynia biegów: 5-stopniowa, Hewland
Dyferencjały: aktywny z przodu, z tyłu i centralny
Zawieszenie: McPherson przód i tył
Amortyzatory: Peugeot
Hamulce:
Przód: wentylowane tarcze 370 mm 8-tłoczkowe zaciski
Tył: tarcze 370 mm 4-tłoczkowe
Wymiary:
Rozstaw osi: 2,610 m
Długość: 4,344 m
Szerokość: 1,770 m
Wysokość: 1,370 m
Koła: O.Z. 8x18"
Opony: Michelin 20x65x18"
Waga: 1230 kg
Pojemność baku: 90 litrów
Paliwo: zgodne z normami FIA
Olej: Total

Niemieckie targi przyniosą ponadto premiery takich modeli jak: nowy Opel Astra i Volkswagen Golf piątej generacji oraz BMW serii 6, Hyundai Elantra, Maserati Quattroporte, BMW X3, BMW X5, Opel Vectra kombi, Mercedes Viano, smart forfour, Nissan Dunehawk, Mazda Kusabi i Mazda3, Daewoo Lacetti 5-d hatchback, Mitsubishi "i", Saab 9-3 Sport-Hatch, Seat Altea, Ford Visos, VW Polo w wersji sedan i "Fun", Jaguar X-Type kombi, Subaru G3X Justy, Daewoo Tacuma II i Daewoo UniVerse, Nowe Volvo S40, Renault Be Bop, Lancia Fulvia Coupe, Nowa Alfa 166 i Kia SA

Źródło: interia.pl



Temat: Stukanie z tylu w okraglakach

Cześć wszytkim.

W sobotę obejrzałem sobie spód mojego R200.
Mam teorię co do stukania w tylnej części nadwozia w R200 okrąglaku.
Otóż amortyzator od strony belki - wahacza, jest mocowany poprzez gumową
tuleję i zabezpieczony trzpieniem. Problem polega na tym, że tuleja ta jest
nie przymocowana
(zwulkanizowana z obejmą amortyzatora). Podczas badania breszką części te
moga się prze-
mieszczać względem siebie. Wyjaśnienie stukania jest następujące: proszę
porównać jak
zachowują się hamulce w rowerze (bicyklu) na sucho i na mokro. Podobnie mamy
tutaj:
gdy jest sucho piach jest elementem który powoduje, iż guma nie przesuwa się
po metalu w
sposób skokowy. Dopiero zmoczenie go powoduje, że nacisk elementu gumowego
rozpycha
na boki zawiesinę wodno-piaskową i guma ma bezpośredni kontakt z metalem.
Porównując
analogię szarpania hamulców w bicyklu, uważam iż może to być to, czego
szukamy.

Szykuje mi się wydatek w związku z wymianą amorków, zatem o ile szczęście
dopisze będziemy
wiedzieć na pewno czy to jest to czy nie. (notabene po ile można kupić
amorki?)

Dla zobrazowania sytuacji mam zdjęcie, tylko nie wiem jak je Wam pokazać.
Chętni proszę o
majla na priva to podeślę.

Daj znać czy po wymianie amorków stuki-puki ustały. Na razie ich nie
słyszę, może dlatego, że hałasuje mi tylna pułka. Kupiłem jednak juz w
serwisie takie dwie gumki mocowane na cos samoprzylepnego do pokrywy
bagaznika. Trzeba już tylko to cos przykleic i mam nadzieję, ze hałasy
troche ucichna. A wtedy posłycham, może coś z tyłu mi tez stuka
Pozdr!

--
Piciu
Poznań
z klubową naklejką
(był: VW Golf TDi 110 KM)
214i 8V '97
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl



Temat: [moje auto] MarcinMK3, Vw Golf 3
Siema wszystkim klubowiczom.
A więć tak wygląda mój golfik 3 po przeróbkach.
Następujące przeróbki:

Przód samochodu
- Zmienione lampy przednie na ANGEL EYES CHROM "SONAR"
- Ksenony
- Spryskiwacze lamp
- Kierunkowskazy z halogenami na CLEAR CHROM + HALOGEN
- Po zmianie kieruków już sam dołożyłem do nich 4 funkcyjny stroboskop.
- Przednnia atrapa zmieniona z orginalnej na gril bez znaczka w stylu vr6
- Pod zderzak szeroki spojler od wersji GTI
- Maska otwiera sie na siłownikach.
- Zamontowałem stożek firmy Jackey wraz z całym dolotem.
- Zmienione zaciski Hamulcowe na młodsze i tarcze nacinane firmy ATF Brake Disk czy jakos tak.
- Wymienione całe zawieszenie na bodga, polecam, drogie mało dostepne ale bardzo wytrzymałe.

Bok samochodu

- Mało zmian bo dopiero będe montował orginalne progi od wersji GT, GTI
- Alu felgi 15" Na oponie 195/55 r15 Firmy Toyo Proxes typ R. Polecam znane z filmu Za szybcy za Wściekli.
- Przyciemnione wszystkie szyby

Tył samochodu

- Wgniecona przez niemców klapa została wyprostowana i troszke przerobiona
- Lekki badlook na tylną rejestracje , dość ładny efekt
- Tylne lampy zmienione na CLEAR RED WHITE
- Wymieniony cały układ wydechowy od kolektora wydechowego do końca.
- Wywalony katalizator w zamaian za niego strumienica naddzwiękowa firmy jackey
- Końcowy tłumik najpierw po orginalnym był mugen wm sport ale szybko mi się znudził i zamontowałem Tłumik basowy firmy Michael z podwójna Końcówką.

Zawieszenie

- Amortyzatory Gt a spręzyny przód Weitec tył GT obniżające 40 mm więcej nie dam rady bo nie wjade do domu

Wnętrze

- Zmieniłem wszystkie fotele tej zimy na Lotnicze z wersji GT
- podłokietnik ale powoli mi sie nudzi i chyba wywale
- radio clarion
- 6 głośników w tym 2 30cm JBL bez tuby i pieca dość ładnie idzie.
- podswietlanie nóg



Temat: Wybór samochodu,
Jeżeli nie zależy Ci na super osiągach tylko ergonomii,
praktyczności, oszczędności i tanim serwisie to nie ma lepszego auta
jak VW GOLF III. Mając podobne założenia jak Ty, zdecydowałem się
na 64konną jednostkę 1.9D. Z czystym sumieniem mogę tylko polecić.
Pali mi około 6l ropy w mieście.W trasie ok 4,5-5. W każdym razie z
Holandii do Polski przyjechałem nim na jednym baku. Auto kupiłem od I
właściciela z książką serwisową co do ostatniego kilometra i
właśnie takie auto proponuję szukać, bo na polskim rynku znajdziesz
same złomy lub auta po przejściach zwane dalej "Tuningiem".Mało jest
entuzjastów ,którzy trzymają auto w oryginalnym stanie. W moim jest
wszystko 100% oryginalne i bezwypadkowe co gwarantuję satysfakcję z
jazdy przez najbliższe lata. Jeśli chodzi o ergonomię to ma na
prawdę masę schowków, potężny bagażnik (chociaż z zewnątrz na
taki nie wygląda) a po złożeniu siedzeń to już prawie combi ;)
Wszystko fajnie przemyślane. Ogrzewanie rewelacja.. ceny części
dosłownie naście złotych. Dla porównania np. cena amorków w
maździe 626 to koszt ok 800zł złotych. Do golfa same amortyzatory
Kayaba kosztują 300zł. Mógłbym zachwalać bez końca.. Tak więc
proponuję poszukać dobrej sztuki i brać golfika. Aha za swojego 1.9D
'97 zapłaciłem 10tys.

 Jeżeli nie jesteś maniakiem prędkości to bierz golfa bez turbiny.
Często ludzie nie wiedzą jak ją eksploatować i jest to kolejna
rzecz ,która może się popsuć a tania nie jest. Co do silników
benzynowych to radzę unikać - dużo palą i z ekonomią nie mają za
dużo wspólnego. Jeżeli jednak wolisz benzyne to tylko z silnikiem
1.6,który jest najekonomiczniejszy.Pamiętaj jeszcze o tym ,że silnik
bez turbiny prędzej kupił dziadek na dojazd do sklepu niż jakiś
małolat do wygłupów więc auto powinno być  niezakatowane. Jednym
mankamentem golfa jest jego podatność na korozję.Niestety poprzednia
generacja golfa była znacznie lepiej zabezpieczona.
To chyba tyle ode mnie, życzę dobrego wyboru i miłych zakupów ;)

Pzdr
Radek





Temat: Volkswagen Golf

Przedstawicielem Volkswagena w klasie kompakt jest model GOLF. Zadebiutował on w 1973 roku i od tego czasu został wielokrotnie zmodernizowany.

Auto wyposażane jest w jeden z sześciu silników do wyboru. Cztery z nich to jednostki benzynowe: 1,4; 1,6; 2,0 i 1,8GTI pozostałe dwie to diesle o pojemności 1900 cm3. Podstawowa jednostka ma moc 75 koni mechanicznych i moment 128 Nm. Wartości te uzyskiwane są odpowiednio przy 5000 i 3300 obr/min. Zapewnia to autu predkość 171 km/h i przyspieszenie w 13,5 sekundy do setki. Zużycie paliwa mieści się średnio w 6,4 litra na każde sto kilometrów. Z silnikiem współpracuje przekładnia manualna o pięciu przełożeniach. Golf 1600 osiąga przy 5600 obr/min moc 100 koni mechanicznych a przy 3800 obr/min moment maksymalny o wartości 145 Nm. Napęd przenoszony jest na koła przednie za pośrednictwem pięciobiegowej skrzyni ręcznej lub dostępnego za dopłatą, czteroprzełożeniowego automatu. Od zastosowanej przekładni zależą osiągi Golfa oraz zużycie paliwa. W pierwszym przypadku prędkość maksymalna wynosi 188 km/h a przyspieszenie od zera do setki, niecałe 11 sekund. Auto spala średnio 7,6 litra benzyny na sto kilometrów. Skrzynia automatyczna pogarsza nieco dynamikę i tak przyspieszenie do 100 kilometrów trwa 12,9 sekundy a predkość maksymalna określona jest na 185 km/h. Przeciętne zużycie paliwa mieści się w granicach 8,6 litra.

Jednostka o pojemności skokowej 2000 cm3 odznacza się mocą 115 KM przy 5200 obr/min i momentem 170 Nm przy 2400 obrotach. Rozpędza ona samochód do 195 km/h i zapewnia mu przyspieszenie w 10,5 sekundy. Spala przy tym około 8 litrów benzyny bezołowiowej. Wartości te dotyczą podstawowej, 5-przełożeniowej skrzyni biegów. W przypadku automatu wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na liczbie 192, a przyspieszenie do setki trwa prawie 12 sekund. Większe jest także średnie spalanie, które wynosi niecałe 9 litrów.

Dla zwolennikow szybkiej jazdy firma Volkswagen proponuje Golfa GTI z silnikiem 1,8. Samochód ten rozwija moc 150 koni mechanicznych przy 5700 obr/min i moment 210 Nm. Moment ten dostępny jest w szerokim zakresie obrotów, od 1750 do 4600. Takie wartości pozwalają na uzyskanie 216 km/h i na sprint do setki w 8,5 sekundy. Całkiem nieźle, zważywszy na uzyskiwane osiągi wypada średnie zużycie paliwa, które mieści się poniżej 8 litrów. Ofertę jednostek napędowych uzupełniają dwa diesle. Słabszy z pojemności 1900 cm3 uzyskuje moc 68 KM przy 4200 obr/min oraz moment 133 Nm, który dostępny miedzy 2200 a 2600 obr/min. Jest on zasilany poprzez elektroniczny wtrysk bezpośredni. Samochód z taką jednostką uzyskuje prędkość 160 km/h i przyspiesza do setki w nieco ponad 17 sekund. Przeciętne zużycie oleju napędowego to 5,1 litra na sto kilometrów. Ostatnią propozycją jest turbodoładowany motor o pojemności 1900 cm3, w którym zastosowano bezpośredni wtrysk elektroniczny i chłodnicę powietrza doładowującego. Takie rozwiązania pozwoliły na uzyskanie mocy maksymalnej 90 koni mechanicznych przy 4000 obrotów i momentu 210 Nm przy 1900 obr/min. Napęd przenoszony jest przez 5-biegową przekładnię manualną lub 4-biegową, automatyczną. W przypadku zastosowania tej pierwszej auto przyspiesza do setki w 12,4 sekundy i rozpędza się do 180 km/h. Automat uzyskuje prędkość 176 km/h i przyspieszenie w prawie 13 sekund. Spalanie także zależy od zastosowanej skrzyni i wynosi 4,9 lub 7 l/100 km.

Nadwozie Golfa odznacza się zwartą, masywną sylwetką, jest lekko zaokrąglone i ma ścięty tył. Charakterystyczne są przednie, zespolone reflektory, mieszczące światła postojowe, mijania, drogowe i przeciwmgielne oraz kierunkowskazy. Karoseria jest zbudowana w całości z blach ocynkowanych. Wnętrze zapewnia dobry komfort podróżowania. Wyposażono je w poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz napinacze pasów bezpieczeństwa. Za dopłatą dostępne są poduszki boczne. Regulowana kolumna kierownicy i wysokość fotela kierowcy ułatwiają zajęcie dogodnej pozycji. Wykonanie stoi na bardzo wysokim poziomie podobnie, jak jakość użytych materiałów. Wszelkie przełączniki i kontrolki rozmieszczone są funkcjonalnie, tablicę rozdzielczą podświetlono na niebiesko. Bagażnik o pojemności 330 litrów można za pomocą składanych oparć powiększyć do 1184 litrów. Maksymalna jego długość wynosi 143 centymetry a szerokość pomiędzy nadkolami - metr.

Zawieszenie przednie to kolumny McPersona, sprężyny śrubowe i amortyzatory teleskopowe, tylne to belka skrętna, oddzielne amortyzatory gazowe i sprężyny śrubowe. Hamulce wszystkich kół są tarczowe, wewnętrznie wentylowane. Wyposażono je seryjnie w ABS. Zębatkowy układ kierowniczy posiada wspomaganie, co znacznie ułatwia manewrowanie samochodem.




Temat: Volkswagen Golf III
Volkswagen Golf III



Golf III, 1991-1997
W 1991 roku Golfa II zastąpił w produkcji całkowicie odmieniona generacja Golfa. Samochód przybrał nowocześniejsze kształty. W 1992 roku Golf III został wybrany Samochodem Roku. Spośród odmian tego modelu, najbardziej wyróżniała się wersja VR6 wyposażona w sześciocylindrowy, nowoczesny silnik o sportowych ambicjach, o pojemności 2.8l, dysponujący mocą 174 KM (w wersji syncro 190 KM i pojemnosci 2.9l), dość sporym zainteresowaniem cieszyły sie także wersje GTi o pojemności 2.0l ośmio i szesnasto zaworowej mających odpowiednio 115KM i 150KM. Po raz pierwszy w historii tego modelu, pojawiła się wersja kombi. W połowie 1993 roku zaprezentowano nową wersję kabriolet. Wersja sedan pojawiła się w Europie tym razem pod nazwą Volkswagen Vento, jednak w USA Vento sprzedawane było nadal pod nazwą Jetta.Styczeń 1994 roku przyniósł kolejne niezwykle znaczące zmiany. Pojawiły się bowiem w modelach Golf i Vento czterocylindrowe turbodoładowane silniki wysokoprężne z bezpośrednim wtryskiem paliwa o pojemności 1,9 litra i mocy 90 KM oznaczone symbolem TDI . W tym czasie wyszedł na rynek Volkswagen Golf Variant (wersja kombi). Nadwozie to jest dłuższe od limuzyny o 32 cm, a pierwsze jego wersje napędzane były silnikiem wysokoprężnym o mocy 64 KM. Natomiast w 1995 roku wprowadzono nową odmianę silnika oznaczonego symbolem SDI. Jest to niezwykle oszczędny silnik wysokoprężny,wolnossący - bez doładowania, podobnie jak w TDI również posiadający elektroniczne sterowanie wtrysku paliwa.

Zawieszenie
Zawieszenie przednie zostało zaprojektowane jako niezależne, typu MacPherson. W jego skład wchodzą trójkątne wahacze poprzeczne, drążek stabilizatora, sprężyny śrubowe i teleskopowe amortyzatory hydrauliczne dwustronnego działania

Zawieszenie tylne jest półniezależne, ma pojedyncze wahacze wleczone zespolone poprzeczną belką podatną skrętnie (o przekroju U) oraz sprężyny śrubowe współosiowe z amortyzatorami hydraulicznymi teleskopowymi dwustronnego działania

Układ kierowniczy
Przekładnia kierownicza jest zębatkowa z uzębieniem śrubowym. Wzależności od modelu, jako wyposażenie dodatkowe lub seryjnie, układ kierowniczy może być wspomagany hydraulicznie. W układnie ze wspomaganiem pompa napędzana jest paskiem klinowym od wału korbowego silnika

Ciekawostki

Golf III A59

W latach 1992-1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. Do dziś dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. A59 cechowały znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano duży spoiler na dachu oraz zmieniono zderzaki. Wizualnie A59 znacznie odbiegał od seryjnej wersji. Zastosowano 6-biegową skrzynię i napęd na cztery koła.

Silnik A59 jest najbardziej wysiloną jednostką jaka została zamontowana w trzeciej generacji Golfa. Z 1999 cm³ 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW.

Dane techniczne:

pojemność silnika: 1999cm³
ilość zaworów: 16
Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr.
Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
Prędkość maksymalna: >250km/h
Przyspieszenie 0-100: 4,2s
Masa własna: 1373kg

Źródło: Wikipedia



Strona 1 z 2 • Znaleźliśmy 81 postów • 1, 2